“Wat levert de training nu eigenlijk écht op?” – een veelgestelde en logische vraag. Stiekem willen we graag een soort garantie krijgen dat een investering zich zal terugbetalen.

Voor mij is het van belang dat ik zeer tevreden cursisten heb, immers: ik ben zelf mijn eigen uitgangbord. Ik doe tijdens en na de training dan ook alles wat binnen mijn macht ligt om de cursist te leveren wat redelijkerwijs haalbaar is en vooraf was afgesproken.

Op mijn site zijn allerlei klantervaringen terug te vinden. Ik neem altijd na verloop van tijd contact op met mijn cursisten om te verifiëren of er nog vragen zijn en of zij voldoende rendement hebben ervaren van de training. Hier krijg ik doorgaans hele positieve reacties op. Tot nu toe heb ik nog niet meegemaakt dat hier een afwijzende reactie op kwam. Mocht dit in de toekomst toch een keer gebeuren, dan zal ik samen met de cursist en de opdrachtgever kijken naar de mogelijkheden om alsnog aan de verwachtingen te voldoen.*

Klanttevredenheid heb ik hoog in het vaandel staan, dat is een feit!

*mits deze – logischerwijs – realistisch waren